Det är coolt att stå ensam kvar!

Helt ärligt det här är ju skratt retande.

Hur orkar människor lägga så mycket energi i lilla facebook? Varför gå runt och deppa över det. Att någon lägger till en annan person är det konstigt? Det kallas öppen för nya vänskapsrelationer. Om nu denna nya person känner personer som inte tycker om att jag har nya kompisar tycker jag att dom personerna ska ta och lämna gammalt bakom sig istället för att göra värsta grejen av det? Om jag väljer att skirva med min nya "vän" är det mitt helt egna val, att min nye "vän" pratar med mina vänner kan jag inte stoppa eller styra.

Så istället för att trycka ner sig själv och sin närhet i surigheter borde man se de från den posetiva sidan, se till att vinna , gå vidare och inse att man kan få bättre, tänka efter lite och fortsätta med sitt eget liv och visa hur stark man är på egna ben iställer för att klandra andra för falska saker. Det finns massa saker man han göra och tänka ! :)

Tänk igenom saker och ting. Bättre att lösa det än att förlora hela skiten, right? :)


Nu ska jag fortsätta plugga !




Kommentera
Postat av: Mikaela - Never ending love

Facebook är ju inte världens mest seriösa sida precis..

2010-11-05 @ 16:09:13
URL: http://thisismikaela.blogg.se/
Postat av: Anonym

härligt:). blir nog bara lugnt förmin del:)

2010-11-05 @ 17:42:39
URL: http://louiseelinore.blogg.se/
Postat av: Anonym

härligt:). blir nog bara lugnt förmin del:)

2010-11-05 @ 17:42:40
URL: http://louiseelinore.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0