Världens bästa

Har haft ett UNDERBART dygn, på exakt alla sätt. Jag och martina åkte in till stan, mötte Lucas och sen gick vi och åt. Vidare till kungsan där vi träffade både vännerna och massa face man inte sätt på länga, trevligt trevlig. Sen kom min pojke till oss och allt blev en aning mysigare och bättre. Jag och Martina va överlyckliga över att våran små kärlekar blev små bra kompisar. Vid 11 tog jag hand i hand med min underbara en promenad genom underbara stockholm hem till honom, och jag gick fortfarande i korts shorts och linne! Hade en underbar natt, lite sömn och mycke kärlek :D Åkte hem vid 12 och va social med familjen, sen blev de storhandling. Nu har vi precis ätit och jag är jätte trött, inte så konstigt kanske. Men blir en chillkväll, en promenad snart bara. 

Bilder från igår kommer senare, när johanna kommer hem :D



Jag älskar dig!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0