hemma igen

Hej alla underbara läsare :)

Jag är äntligen tillbaka efter 2 helt perfekta veckor. Dessutom har min lillebror kommit till världen, super söt unge :D Vad har jag gjort då? Jo jag har varit i stallet varje dag ridit minst 1 häst varje dag. Jobbat mellan 7 och 4 sen har vi alltid hittat på saker på kvällarna, kört med häst och vagn , varit i stan eller haft våra allmänt mysiga kvällar tillsammans. Valborg och allt de där firade jag i Linköping med en liten bebis, barn, hundar, hästar , katter, kattungar och aa kan göra listan lång. Det va iallefall suuper mysigt. Jag har hunnit hoppa både bana , terräng och massa dressyr med min lilla prins. Självklart massa andra hästar oxå i onsdags hade vi en helt underbar kväll, vi va ute och galopperade bland ungefär 200 unghästar. Det bara skakar i marken och bildas ett stort moln när dom kommer springade, känslan var heeelt underbar, verkligen nått alla borde få uppleva. Igår va det kosläpp och kossorna sprang och hoppade ut på betena.
Jag åkter hem runt 2 och hela kvällen gosade jag med min lillebror, Love.

Alla bilder kommer senare

Kommentera
Postat av: ESSEM, Selena M

VECKANS BLOGG- Vinnaren har kommit upp på

bloggen nu!



2010-05-10 @ 14:28:19
URL: http://essems.blogg.se/
Postat av: Anonym

Skriv!

2010-05-10 @ 17:04:32

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0