Tyck synd om mig!!

Jag, johanna och martina tåg tunnelbanan in till odenplan snurrade där en stund. Helt galet va man kan komma ihåg gamla minnen, har ju liksom bott där. Dessutom bor min underbara pojkvän faktiskt där :) Efter mycket letande blev det en kina middag med Johanna,Martina,Frida och Linnnea. Efter det glass och myspys i en lekpark. Har aldrgi haft roligare asså, inte 10 sekunder utan ett skrattanfall. Träffade pojkväns kompis också. Runt 9 åkte jag hem till martina, tömde flickans garderob eftersom hon är på väg till thailand nu. När jag sen var påväg hem fick jag sjukt ont i halsen, sen gick allt fort som jag vet inte vad. Kom hem , frös och kunde inte svälja ett piss. Sen fick jag feber och natten innehöll ungefär 4 timmar sömn. Vaknade imorse och fick det faceat för mig, jag hade 38,7 graders feber. Sen har jag sovit ungefär hela dagen. Känner mig lite piggare nu man har knark i kroppen, troligen därför. Ska faktiskt skriva klart min idrotts uppgift nu, sen kanske sova lite till eller fortsätta plugga.







Fler bilder kommer när Johannisen kommer hem från skolan :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0