saknar dig...

Tjenare snyggingar, allt väl?

Själv har jag haft en efterlängtat dag i skolan idag. Ganska mysigt o träffa alla igen dessutom han jag träffa världens bästa Kevin oxå, saknar honom fetaaa mycke. Ska iallefall på hans match på fredag, gissa vem som längtar. Dessutom har jag kommit fram att han kan få ett par byxor av mej. Han använder mina andra hela tiden. I mitt hjärta är han en bror, en bror som står vid min sida vad som än händer.
Ikväll blir det myspys kväll med Johanna och Martina. Bara den där meningen får väl alla o höja läpparna. Jag hittar inte min förbannade överförings sladd, så bilder blir de när den känner för att visa sej.

Nu ska jag och mina fina efterföljare gå och möta mamma och lillebror! :D

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0