Pinkanicka hicka

Hejsan! Nu sitter jag hemma hos Hannnah, och har precis gjort fördig en kladdkakesmet. Inte för att jag ska göra en kladdkaka, utan för att vi ska äta smeten på våran piknik som vi snart ska på. Hannah håller på och plockar ihop filtar och sånt, och bad mig blogga lite "absolut!" sa jag.

Jag tror att vi ska ta massa bilder (kanske inte fina, men ändå) det räcknas ju fortfarande. :) Innan vi går ner till ängen som är precis utanför dörren, så ska vi gå till affär och handla mera till våran lilla piknik! Jag får inte äta godis, för att jag snart ska till thailand. Mååååste banta, hahah. Men bullar, chips, saft... allt sånt går ner hur lätt som helst (Y) nu ska jag hjälpa Hannah. Pussar på er / Martina


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0