Jag saknar nog dig.

Filmen såg jag första gången med dig, fan det är så mycket som driver mig till saknaden. Du var verkligen en del av mitt liv, vi var en familj. Allt snack runt omkring, jag orkar helt enkelt inte bry mig. Jag har egentligen ingen aning om hur fan du är nu , allt jag kan gå på är ditt utseende och vart kommer man på det. "lär känna personen innan du dömmer den , bilder och spegeln visar inte vem du är på insidan." Jag känner itne dig längre vilket är rikitgt jobbigt. Jag saknar våran gaalna humor, alla gånger vi bråkat och skickat ett sms och bett den andra kommit ut. Alla gånger vi behövt träffas i hemlighet. Tänk alla underbara sommrar tillsammans, ska detta bli min första utan dig på många år??

Du vet precis vem du är.


Kommentera
Postat av: R

sv, Okej=)

jo det är bra själv?=)

2010-05-30 @ 15:38:12
URL: http://jedefeldt.blogg.se/
Postat av: hyperaktiv

aw, saknar dig också. faktiskt.. :/

2010-05-30 @ 15:48:49
Postat av: natalie

Nej usch vad jobbigt, krya på dig! =D

2010-05-30 @ 19:21:14
URL: http://nathm.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0