JAG HATAR DET HÄR!

pissdag för mig idag igen, har typ spräckt trumhinnan nu också, noot good. Det gör svin ont och inatt blev ännu en natt med lite sömn. Imorse vaknade jag och ena örat ligger lite efter så nu hör jag ALLT 2 ggr, så jävla irriterande. Allt kommer liksom på en och samma gång. Jag vill verkligen inte ligga här och tycka synd om mig själv längre, jag vill ut o träffa kompisar och mest av allt pojkvännen. Nu ska jag iallefall skriva klart min försenade idrotts uppsats, sen kolla Bella & Tyra Show och efter de se va klockan är.


Kommentera
Postat av: Linda - det handlar om helheten, tävling pågår!

aj det låter inte något trevligt med öronont! hoppas att det läker o att du får en bra helg! tack med mig är det bara bra, skönt att få vara ledig nu över helgen! =)

2010-05-28 @ 19:45:55
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/
Postat av: PEETRA

Sv; oh, låter inte roligt :/ jag svarar på kommentarer just nu, ska strax pila in i vardagsrummet och äta melon :D

2010-05-28 @ 22:15:56
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0