Jag har tråkigt

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? En , min pojkvän!
Vad tycker du om kärlek? Just nu det bästa gud skapat
När kramade du någon sist? nyss, mamii :)
Saknar du någon speciell person? Min underbara Dozzi och bästavän martina
Har du svårt för att bli kär? aah,
Är du singel? NEJ :D
När fick du senast en komplimang? Nyss

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös:
Nope
Hånglat med nån riktigt ful: Jaa, dessa jävla clubfester
Hånglat med fler än 50 pers: Nej jag är ingen hora :)
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Clubfesterna igen...
Gjort något riktigt dumt? Tyvärr
Gjort något du verkligen ångrar? Faktiskt
Åkt ambulans? nixx
Gjort nåt olagligt? jaa
Fått din mamma att gråta? jaa, men inte utan att jag själv börjat gråta (A)
Slagit ner någon? neej, jag är en snäll flicka
Skämts över dina föräldrar? vem har inte?
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja, annars säger man det inte (?)
Tar du droger? verkligen inte!
Vilka kläder sover du i? en stor tröja och hotpants :)
Vad hatar du verkligen? Se den man älskar älska någon annan
Vill du gifta dig? jappp!!
Vill du ha barn? självklart, inte innan 21 och inte efter 25 !

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Martina bästavän
Såg dig gråta? mamma :(
Fick dig att gråta? martina, när vi sa hejdå inför hennes thailand resa.
Du delade en dricka med? pojkvännen :)
Du gick på bio med? martina och niki , tror jag!
Skällde på dig? världens underbaraste Dozzi :P
Sa någonting till dig och vad var det? mamma - kolla han där... han är ju jätte snygg ;)

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:

Gråtit? jaa, pga denna jävla sjukdom
Kramat någon? jaa,
Pussat någon? bara på lillebror (A)
Köpt någonting? juppsan,
Sjungit? ingen vill åka bil med mig och mamma , säger jag bara ;)
Saknat någon? Saknar världens bästavän och underbaraste pojkvän så det gör ont.

Kommentera
Postat av: dozzi :)

jag älskar dig <3

2010-05-30 @ 00:17:47
Postat av: M A L I N :)

haha man kan ju inte låta bli :D

2010-05-30 @ 09:03:46
URL: http://outlives.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0