I see you all over me

Jag va helt död efter igår, va barnvakt och sprang sen upp och ner i trappor med gaalet tunga kartonger. Men jag är ganska stolt över mig själv iallefall, för jag gick upp vid halv 6 och gick ut med hundarna sen har jag duschat och liksom tagit allt i min egen takt.

Idag är det ju RIXFM vilka ska dit? Jag ska dit men inom mitt privat liv så idag blir det inte så många fans bilder, men självklart kan ni hälsa. Det är ju faktiskt så att det händer ganska ofta när jag är ute på stanm men men det är livet som kändis ;) 

Nu ska jag klä på mig en tröja, sen är dagens outfit klar. Ska faktiskt ha shorts för första gången i år, eller nej inte helt men en hel dag liksom. Hörs efter skolan !!!! :)



Ett år sen idag!


Kommentera
Postat av: Matilda - foto - inspiration

det är så härlig när man kliver upp tidigt, går ut och duschar efter det. känner sig så fräsch och nyttig, haha :)

2010-05-21 @ 11:45:34
URL: http://matildaforsstroms.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0