:)

Tjena mitt bena!
Gud vilken underbar dag, sommarvärmen välkommen. Ett tag mitt på dan va de verkligen lite jobbigt varmt, man ska inte klaga jag vet och jag är överlycklig att de kommer nu. Men om det här bara är försommarvärme hur fan ska sommaren sluta då? Min sommar kommer iallefall bli underbar även om de skulle vara så att de regnar, hahaha!

Måste bara påminna er om mitt senaste dygn eller från igår till idag. Jag har verkligen varit med dom 2 som står mej närmast, dom personerna som känner mej utan till och innan till, dom som gör mej glad, dom som är mina absolut bästavänner... martina och anton, jag älskar er :D

Just nu ligger jag i sängen och har allmänt tråkigt. Ska nog gå och ge lillebror lite kärlek sen blir det data för min del iallefall en stund till.







Underbara människa :D


Kommentera
Postat av: M A L I N :)

jag mår bara toppen svättas bara väldigt mycket det är sjukt varmt :D

2010-05-16 @ 00:56:53
URL: http://outlives.blogg.se/
Postat av: PEETRA

Sv; okej, det låter ju väldigt kul måste jag säga :D

skönt att höra :}}

2010-05-16 @ 01:01:02
URL: http://petralovisaeriksson.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0