En vän för livet

Min data gillade inte o svara på kommentarer igår därför blev de inte alla, men jag ska fortsätta! Min skönhets sömn är slut för den här gången och vi ses igen ikväll. Nu kom jag och täna på en sak... Martina åker till thailand den 26e alltså om 12 dagar, hon ska vara borta i 3 veckor förstår ni?? 3 veckor?? Tänk er själva om liksom en del av dej skulle försvinna, precis så kommer jag känna. Hon är den där som alltid finns där, den där underbara människan som det bara finns en av.


Kommentera
Postat av: natalie

Det är bara fint med mig, hur är det själv?=)



Tack så mycket =)

2010-05-14 @ 11:35:56
URL: http://nathm.blogg.se/
Postat av: Martina

Jag älskar dig!

2010-05-14 @ 16:55:52

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0