Du förstörde inget

Jaha då är det torsdag och ledigt, skönt :)
Jag, johanna och martina åt mysig middag igår , tog sen en promenad och efter de filmer. Ingen aning om vad dom hette, men dom va helt okej ganska sjuka bara. Somnade runt halv 1. Idag har jag, martina och våra mammor och lilla love haft en vääldigt trevlig förmiddag. Jag borde städa men jag orkar inte, jag borde gå ut med hundarna men jag orkar inte, jag borde plugga men jag orkar inte.... massa jag borde men jag är trött och har gryyymt ont i knät. Jag har tydligen fått slatter, vet nån vad man gör åt de? :O

Ska spela lite data och hoppas på att de försvinner, sen ta tag i mitt liv.




Kommentera
Postat av: Martina

Jag försöker på tag på dig!!!!!!1 det är kul när du svarar!!!! jävla skitungeeeeeee

2010-05-13 @ 18:32:56

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0