Bildbomb från igår






My life



Älskade bästavän





sexiga, visst? :)





Hannah <3 Johanna



Du är det bästa jorden skapat!



ouuuf !!



avskeds kram :(




la familia




stan's sexigaste flickor :)





Ni skapar mitt liv



Det handlar om att bjuda på sig själv! :D



Nu orkar jag itne lägga in mer fina bilder, hoppas ni fick lite leenden på läpparna iallefall. Jag har sovit,gråtit och svettats bort typ hela dagen. Ibland ligger jag liksom och gråter i typ 20 minuter för att allt bara värker. Stannar hemma imorgon också, så hoppas på att jag kanske är lite piggare då. Nu ska jag kolla på CSI med mammiii, puss och godnatt :)


Kommentera
Postat av: Safira sheikh

hej hej!



jo allt är bra med mig, sj då?

2010-05-28 @ 14:21:03
URL: http://safiiraa.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0