Avskeds middag !!

Tjena sne bena! ;)
Har haft en rikitgt jobbig dag i skolan. Många tårar, hur fan ska jag klara mig utan mins livskamrat? jag förstår inte. Bara tanken har fått oss båda att gråta. Har hänt annat också, massa allmänt onödiga saker. Att folk inte ska kunna vara sig själva är faktiskt enligt mig ett problem. Jag har iallefall precis suttit och skrivit på en jävla inlämning till gympan. Jag fattar typ ingenting, känns som jag skriver samma sak hela tiden. Men borde ju inte påvärka mitt betyg negativt. Fick iallefall mitt slutbetyg för terminen i bild vilket blev VG. Kändes rätt skönt faktiskt, så mycket tid som jag hela tiden lägger ner på dom där bilderna och lerhuvudena :P

Nu ska jag byta om lite och göra mig lite snyggare än vanligt, sen vidare till Martina. Dit kommer tjejerna lite senare, men först ska vi ha mystid för oss själva. Sista tiden tillsammans på 3 veckor :'( Sen ska vi iallefall in till stan och äta någonstans på nått mysigt ställe. Blir ju typ en hejdå-middag ! Ikväll blir det plugg i stora mängder så kanske inte hinner med bloggen så mycket, sorru!



Från rixfm


Kommentera
Postat av: maria ekman

sööööööt!

2010-05-28 @ 23:23:27
URL: http://mariatarer.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0