I drömmarnas värld

Morsingkorsning !!
fy fan vilken jävla natt, tror aldrig jag har drömt så mycket. Och de här med drömmar är ju rikitgt sjukt asso :O Först drömde jag att den där killen i högdalen va ledare för nått gäng med gamla gubbar så när jag och martina skulle gå på tunnelbanan jagade dom oss, sen hoppade vi in hos chaffören som inte brydde sej överhuvetaget, och från ingen stans står steffi och sjunger brevid mej? likosm hallå vart tog martina vägen? Ne men hon satt tydligen och pratade i telefon med sitt ex. Sen väckte mamma mej man jag somnade om. Men den här gången står vi i skolan och jag är tillsammans med Anton, och jag hade gått ut ur mitt klassrum och sagt rakt in i alla tvkameror att jag hade en viss person typ på kinden och i huvet :S Sen gick jag och kramades med min älskade pojkvän men helt plötsligt skulle jag och martina träna så han fick vänta. När vi går ifrån säger jag till martina att jag är osäker på hur jag känner för anton typ men då förklarar hon hur sjukt snygg han är och att jag borde blir dödad om jag inte va kär i honom.
Sen åkte en buss 305 förbi oss som gick till högdalen och 744 åker förbi i full fart. Men helt plöstligt sitter vi på bussen och går av i rågsved (?) Där va vi typ med ett av martinas gamla "ragg". Från ingenstans så bor han i typ en kvarn lr nått och jag hade mynta med mej. Sen va jag där uppe och dom andra där nere. Då kastar martinas "kille" en raket som expolderar i mitt ansikte. Sen ringer han runt till alla o frågar hur han ska göra smatidigt som han sitter med mej i knät och martina hade gått för länge sen, för hon blev sur att han brydde sej om mej. Men han förklarade för alla att han och jag va tillsammans och guud
. Sen vaknade jag av att jag grät :O 

Heelt sjukt, jag vet. Men nu försöker jag få tag på martina, vi ska nämligen träna nu på förmiddagen. Sen kanske träffa min älskade pojkvän, dvs Anton. hahaha. Nej men nu ska jag svara på lite kommentarer :)

GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN HÄR


Kommentera
Postat av: linn

haha varsegod och tack så mkt! ;)

jupp allt e skit bra! ;)

själv då? ;)

2010-03-04 @ 11:17:18
URL: http://wordsofmylife.blogg.se/
Postat av: MALIN

svar: tusen tack! :)

vad hittar du på för någonting idag?

2010-03-04 @ 11:17:21
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: A.C

dt såg väö helt pokey.. bättre än den gamla:p brukar aldrig bra på såna bilder ju:p typ min passfoto o körkortsfoto...asch~~ dt liknar mig men på ett fult och allvarligt sätt:p ahhha~~

2010-03-04 @ 11:20:06
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0