Brand i skolan !!

förlåt igen, men jag har sån jäävla mensvärk. Hatar o vara tjej ibland!!!
Dagen har bara ihållit glada lendeen. Bakade vanlijbullar, jag och martina är gryyma. Sen började de "brinna" i våran älskade skola. Alla blev utskickade och från en början va de typ kaos, men jag höll men till jocke,victor,johanna och martina brukar sluta bäst så :) Det va alltså ingen brand utan nåra smarta jävlar tända massa rakeret vid brandvarnaren. Kan ju inte säga vilka de var eftersom de inte får komma ut eller fram till lärare. Sen vare no prov, gick väl ändå rätt så bra, med tanke på att jag faktiskt inte pluggade igår utan pratade med dozzi (a) Efter skolan åkte jag hem här va världens sötaste lilla bebis, mammas kompis och min syster. Efter en stund kom dozzi, och meiling hade förhör med honom om bali hahaha. Vi har typ bara kollat på wallander...! Nu är de middags dags för min del, sen blir de nog så att jag drar tag i mej själv o åker till martina :D


Kommentera
Postat av: My

Vilken skola går du i? är det i huddinge? :D

2010-03-12 @ 23:21:30
URL: http://mizie.blogg.se/
Postat av: denise von schrowe

jo jag är på bättreingsvägen :) har lite ont i halsen bara, själv? :)

2010-03-13 @ 16:07:03
URL: http://denisevs.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0