Tisdag

Hejsan svejsan :)
Nu är jag hem kommen från en verru good dajj. Men har även haft problem o varit sur på en liten söt sak, men den pojken ska jag försöka få tag på nu, vilket kommer gå åt helvete. Iallefall märtan står vid min spegel och blir fjortis, kom nyss med en rand? vad är detta? Så snart som möjligt ska vi ta en promenad men vovvan hem till henne, sen ska jag hem igen och egentligen vill jag ju åka till sollentuna men OM tänk OM den lilla personen kunde ha en fungerande telefon så man kan få tag i honom ? Men annars blir de nog plugg för mej, jag vill inte!
 
Felicia om du läser de här, som jag vet att du gör. Så ska du inte träffa honom, även om han säger att ni ska träffas efter din match och innan hans. NEJNEJNEJ jag halshugger dej min kvinna :')


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0