sjuk idag

Fyfan vilken natt, jag är hemma från skolan idag. För att jag frös så jag skakade hela gårdagen och sen kunde jag inte sova inatt för att jag frös så mycke, låg med 2 täcken en stickad tröja och mjukisbyxor i fosterställning. Men som tur va så hade jag ju dozzi, så låg och pratade i telefon med honom om allt möjligt, galet mysigt :) sen somnade jag iallefall vid typ halv 6 och sen har jag sovit från o till hela morgonen men nu när dozzi ringde och typ väkte mej så fryser jag inte. Har bara ont i halsen, men ska trycka i mej te idag. För nu känner jag mej inte ens sjuk :D Blir nog en del bloggning idag, nu ska jag svara på era kommenater och sen dricka te o skriva klart min so uppgift.

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0