mina fliickor :)

Jag lever :)
Åkte till martina igår, dit kom oxå johanna. Vi hade en skit mysig kväll tillsammans. Sen snarkade johanna hela natten, så nej jag och martina sov inte speciellt mycket, haha! Imorse hade vi de heeelt underbart, satt på balkongen och solade? förstår ni? solade. Alla i linne och martina i hotpants, gud de är verkligen sommar snart. Men iallefall jag har städat o fixa hemma hela dagen med mamma, ganska mysigt faktiskt. Nu kollar jag på melodifestivalen och bakar bullar haha (a) Ni får se resultatet sen :)



johannisssen



jag älskar solen



puss på mej och morra :)


Kommentera
Postat av: Ida

Åh mys i solen :D

2010-03-13 @ 20:58:11
URL: http://idaveintie.blogg.se/
Postat av: My

Hahaha vad kul, kände igen det där jag läste i inlägget, om brandvarnaren =) Känner 3 som går där o en av dem smsade o sa att hon stod ute o frös för några hade smällt raketer så brandlarmet gick, tänkte att det förmodligen inte hände på två skolor samtidigt :)

2010-03-14 @ 00:02:43
URL: http://mizie.blogg.se/
Postat av: MALIN

svar: jo, jag vet, men samtidigt så vill jag bara blogga, blogga och blogga hela tiden, men har inget att skriva om. haha :D

2010-03-14 @ 01:25:20
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: rebecca jarlheden

äru skön :S ?

det är snö ute . bara för solen kommer fram är det inte sommar HA-HA.

det kanske är påväg att bli liiiiiiiiite vår ......... :S

2010-03-14 @ 10:42:24

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0