looking for the light behind your eyes




nehe då har vi sett hela let's dance, varit ute på en kvällpromenad och nu dricker jag te. Börjar faktiskt få ont i halsen, nejnejnej! Inte bra nån stans. Snart blir de iallefall sängen, men ska nog kolla på en film elelr läsa en bok som jag måste läsa. Men en kompis säger att den är gyrt bra så får väl lita på henne och dra mej in i böckernas värld, haha!

Allt kan ändras så snabbt, genom bara några ord eller kanske inte ens ord? Ett ljud, en syn eller en blick? Jag borde ha massor att tänka på, men jag orkar inte. Tar åt mej av vissa saker mer än andra, kanske saker jag troligen inte ens behöver vara orolig över men... den lilla tanken... jag kan inte stoppa den...


Kommentera
Postat av: Anonym





Hoppas du får en fin kväll !



2010-03-21 @ 20:51:08
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0