Kärringar...

Jag hatar gamla äckliga fulla tanter!!

Det ringde iaf nyss på dörren rikitgt länge och hårt, så jag öppnade. Där står en tant med lilla hår,morgonrock och ett par gula diskhandskar i handen typ? Sen börjar hon snacka om att min katt springer in till henne och att jag inte tar hand om honom. Då är de klart jag blev irriterad och säger att det liksom inte är meningen att han ska vara i trappen men det finns människor i våran port som tycker han är jätte trevlig och släpper därför in honom om han sitter vid porten. Sen ställer hon sej och försöker koncentera sej på o kolla in i min ögon och går närmare mej och säger "Du är inte frisk, och ursäkta om jag säger de men du är inte rikitgt klok och rikitgt underlig" asso hallå vafan är henne jävla problem? Sen stiiinker hon sprit och ser typ pårök ut? Sen kom mamma ut och då ändrar hon helt storyn men mamma hade ju hört allt hon sagt innen.... ÅHH!!

JAG HATAR TANTER SOM STINKER SPRIT OCH TRAKASERAR UNGDOMAR


Kommentera
Postat av: ESSEM, Selena

Sv' Aa, jag vet. helt sjukt är dt ;o



Dt blir vännerna :)



Hatar sånna tanter jag med -.-

2010-03-19 @ 19:34:37
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0