Dagen med stort D

Hemma :)
Som jag nämnt tidigare så var det ju lilla vovven som skulle komma hem till oss idag. Jag och mama åkte till jakobsberg och firade min kusin som fyller 3 år. Sen skulle alla hundarna hämtas hos "mormor" ( Mammas halvbrors mamma) 's dotter. Där fanns då 1 golden retriver, 5 japanese chin och 1 pouder puff. Men bara dom små hundarna skulle lastas in i bilen. Sen blev de lunch på donken med hela våran sida av födelsedagsbarnet's släkt. Efter så åkte vi hem till min morfar där jag och mamma gick ut med 4 chinnar, sen skulle jag äntligen få träffa min lilla prinsessa. Söt som socker är hon :D Vi skrev lite papper och sen åkte hon o alla hundarna förutom Stina hem, och även jag,mamma och stina som nu följt med oss åkte hem :) Hemma blev de ett möte med en överlycklig Mynta som nu inte lämnar sin lilla bebis ur synhåll. Själv sitter jag just nu på golvet med Stina eftersom hon troligtvis ska sova lite, sen ska vi gå ut med hundarna o mata ankorna!!



Kalas




utgång med kennelhundarna




Första mötet med prinsessan




Fina, riight?



bästisarna



Stina just nu :)


Kommentera
Postat av: My

Nämen åå så kul, galet söt!! Du lär få en riktigt rolig kväll hihi :D



jag har suttit på akuten o sen inte gjort så mkt mer, lär bli en lugn kväll :)

2010-03-19 @ 18:07:09
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0