Ang ryktet

jaha okej jag får väl förklara mej då...
Detta lilla "rykte" som tydligen hunnit fram till vissa. Det sägs ju att jag och min bästavän Anton är tillsammans? Självklarrt älskar jag honom oerthört honom mycket, han är typ en av de bästa som hänt mej. Men hallå får inte vi säga att vi älskar varandra o kalla varandra älskling, bebis, babe och allt ? Utan att typ halv jävla stockholm ska reagera? Tyvärr så är ju inte jag och sveriges sötnos tillsammans, och nej nu bad jag inte alla fjortisar bli tillsammans med honom , jag har faktiskt min bit i hans liv oxå :) Men ändå hur fan orkar man ? Vi är inte tillsammans, bara älskar varandra vadå de låter väl normalt? ;)






Kommentera
Postat av: Robina

just nu har jag åkt på något så jag ligger hemma och är sjuk.. Så antar att jag ska ligga ner det mesta i veckan. Dudå ? =)

2010-03-08 @ 21:41:43
URL: http://robeas.blogg.se/
Postat av: ♫ Beatrice ♫ Michael Joseph Jackson & FOTO ♥

Precis så har jag det med en killkompis också! :) Det är jätteskönt .. fast ingen verkar fatta det utan sprider massa rykten -_-

2010-03-09 @ 20:46:23
URL: http://almhagen.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0