Jag saknar dig.

Du är verkligen en del av mig, du har den biten ingen annan någonsinn kommer få. Ditt stöd försvann när jag behövde de som mest, allt försvann, vi försvann, du försvann helt och hållet. Jag kollade på mobilen var tredje sekund i väntans tider, jag väntade på att du skulle höra av dig. Jag fick ju se dig på så många andra håll, ställen som du nu nekar. Nu är allt bara åt helvete, jag tänker på dig hela tiden, på oss. Dina ord till mig för en tid sen va så underbart fina, mitt hjärta slog dubbelt... " Det är precis som att vara kär i dig, i oss, i det vi har " ....


Kommentera
Postat av: amanda

Sv: Åh, naaw! :)



Hänt mellan dig och anton? :o

2010-06-26 @ 23:30:21
URL: http://amandauu.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0