jag har saknat...

Hola mina vackra! Hade fin främmande av amanda , lilla sötnosen Charlie och deras mamii. Kändes som att vi träffades senast igår ändå var det en evighet sen.

Sitter just nu bakom en rikitg polisbil påväg till jakobsberg. Jag som egentligen verkligen skulle ligga hemma under täcket och sova. Men jag klarar inte det längre, det tar rikitgt hårt på min psykologi här i livet.Det är ju faktiskt nästan bara ögonen som är tomater. knasigt värre.


Kommentera
Postat av: Linda - det handlar om helheten, tävling pågår!

Jo tack det är rätt bra, jobbigt när det händer så mkt på en gång bara. men det lugnar nog ned sig tids nog. =)

2010-06-01 @ 17:55:28
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0