STICKER

Nu åker jag ifrån det här jäva sotckholm. Bara släpper allt och försvinner... Hur skönt som helst.

Jag martina och johanna åker till Örebro för att bara njuta, ha roligt och slippa tänka. Någon kommer att blogg under tiden, jag tänker inte säga vem. Eftersom han eller hon kommer blogga senare idag.

Jag är gaalet trött på allt och alla i den här äckliga staden, så nu jävlar smäller de. Jag tänker itne svara på ett enda sms som jag inte vill, inget samtal heller för den delen. Jag är tillbaka nån gång under helgen, kanske tappat blogg lusen då? vem vet.


Ha det så jävla dåligt här hemma i stockholm, fuckers!!!!!!!!!!!!! :D

Kommentera
Postat av: Jenny

sv: Japp, allt är bra med mig! Sitter och väntar på att åskvädret som är här ska dra förbi snart för jag tycker det är jävligt obehagligt med blixtar och åska :S

Allt bra med dig med?

2010-06-30 @ 17:40:47
URL: http://onewaytorock.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0