Söndag

Morsning på mina fina läsare :)
Jag sov ut lite längre än vanligt iallefall.Vad har jag för planer idag då? det är söndag och soligt. Jo jag vill njuta av solen nu på en gång men nixan det har jag inte tid med. Ska slänga i mig en liten frukost, vad nu det blir med LITEN. Efter det hoppa in i en dusch och snygga till mig lite. Ska nämligen åka och köpa skor idag, och träffa käraste morfar.

Jag har en förbannad träningsvärk i min tår, hur lyckas man nu få det?  Jo man stadsvandrar i flippflopp. Så om ni får för er för en liten mysig stadsvandring så här på sommaren, så ta andra skor än dom snyggingarna jag valde. Dom straffar mig flera dagar efter. :)


underbara människa, jag älskar dig !!


Kommentera
Postat av: R

sv; (: okej, hmm nej faktiskt inte ;o

sötbild :')

2010-06-06 @ 13:47:58
URL: http://jedefeldt.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0