Ny vecka, nya planer

Åkte till solgård och gick på mysig promenad i solen. Sen massa socialtumgänge. Även en lite trimmning av lillsnuttan. Nu är jag hemma igen, sitter och kollar på This is it har ju sett den förut men det är helt sjukt va grym han är. Han vet precis hur han vill ha exakt allt. Han har varit död i ett år nu men lever ju typ fortfarande bland oss.

Imorgon är det fullplanerat. Runt 9 ska jag befinna mig på mammas spa i liljeholms gallerian, där jag ska hjälpa henne med en del saker. Innan 4 ska jag möta upp världens finaste martina eftersom vi klockan 4 ska gå på Twilight mingel, haha. Nej men ska på något slags event för den nya filmen. Lite underbar tid med världens underbarste person. Efter det ska vi hem nån stans och prata oss igenom natten och självklart hinner jag nog med bloggen då. :)

Ska försöka hinna blogga imorgonbitti. Ska gå upp extra tidigt för eran skull, ja jag är stans bästa bloggare ;)












Kommentera
Postat av: Liten

SV:Bläää, men måste man så....:(

Låter som en bra dag idag!

2010-06-21 @ 13:53:13
URL: http://redhotbloodedwoman.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0