Märtus!!

Såg att världens bästa martina hade kommenterat!! Det är galet va jag saknar henne, det är en vecka idag. Dessutom har jag inte träffat min pojkvän på en evighet, känner mig liksom helt ensam lämnad här i världen. Även om min älskling bara är typ 20 minuter från mig.
Nu ska jag kolla på desperate house wifes, hörs senare :D



HAHAHA


Kommentera
Postat av: MALIN

svar: jag mår bra :) hur mår du själv?

2010-06-01 @ 15:46:22
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: Martina

Du ar sa inte ensam Loppan. Jag finns alltid for dig, din pojkvan ocksa, min pojkvan ocksa sakert. Om du bara fragar honom ;) <3333333 Jag alskar och saknar dig.

2010-06-02 @ 05:23:54

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0