Martina!

Ligger just nu i sängen, halvt påklädd, helt ny duschad och övertygar min bästavän om att hon är den bästa gud skapat, den ängeln jorden lånat av himlen. Tänk er själva när ni hittar den där personen som tänker som du, förstår dig, alltid finns där, visar sin kärlek, gör din vardag till minnen, delar med sig av allt.. Då skulle allt vara perfekt inte sant?  Jag har hittat den personen. Min Martina, jag har delat så himla många stunder med henne. Vi har gråtit och skrattat tillsammans. Jag har fällt tårar i hennes famn och hon i min. Hon har skrattat sig till kramp i min närhet och jag i hennes. Hon är verkligen min andra halva. Jag har delat nästan halva mitt liv med en person som alltid funnits vid min sida.Hon är den som får mig o klara av alla svåra stunder... Jag älskar dig min bästavän!


Kommentera
Postat av: Martina

:') När mitt liv är tufft, är det inte hälften så jobbig som det skulle vara utan dig. Du hjälper mig alltid.. Tack!!! älskar dig <3

2010-06-30 @ 15:24:41

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0