Måndag

Tjenare kungen, allt väl?
Vaknade för en stund sen, vi har ätit en lätt och mcyisg frukost på ballen i solen. Gillart. Ska om en stund dra mig hemåt eftersom jag ska hjälpa mammsen med vissa saker idag sen skulle jag vilja gå ut och gå också. Men inte i denna värmen gör det när det bli lite svalare ute.

Hade ett konsitgt samtal med en viss person igår, kändes som att hela "vi" liksom försvann till en sån där "Hej, vad gör du? - inget,själv? - inget - okej " - relation. Något som känns lite smått deprimerande. Jag gillade ju liksom min vänskap med den lilla söta pricken ;) men men det blir nog bra ikväll igen, när saknaden överstiger surheten :)

Nehe nu ska jag njuta av en sista halvtimme med ******* , nödvändigt tycker jag. Ska lägga in bilder och så när jag kommer hem.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0