FINT VÄDER!!

Godmorgon :)
Somnade ändå ganska sent igår och har vaknat ett antal gånger. Den idioten som håller på o ringer mig på nätterna kan väl säg vem han eller hon är och vad personen vill DAGTID. Jag hatar att sova med mobilen avstängd eller utan ljud. Men men bara 5 missade samtal inatt...

Vad är mina planer idag då? Joo, det är ju ÄNTLIGEN fint väder vilket ska firas nån gång under dagen. Ska göra iordning mig nu och sen åka iväg på möte och sen till läkaren, mer kan jag inte gå in på. Efter det ska jag nog hem och sola om vädret tillåter. Men ikväll ska jag och amanda leka, rikitgt myspys. Vad vi ska göra är hemligt, a secret ;)

Slänger in outfit innan jag åker !!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0