Direkt ifran Thailand

Hej alla Hannahs lasare. Jag sitter nu vid reseptionen pa varat hotell pa Karon Beach. Trevligt trevligt... Imorgon aker vi till Phi Phi Island. :) ska bli roligt. Idag har det tyvarr regnar hela dagen, sa har varken solat eller badat. Men alla andra dagar har det varit stralande sol, och varmt. Jag har fjallat over allt en gang, och ar brand pa nasan. Sa snyggt! Jag ar sjuk ocksa.. oroninflamation. Angelica (mammas pojkvans barn) lika sa. Fast Magsjuk och Bihalsinflamation. Bra dar!!! :)

Fosta hotellet vi var pa, log pa Rawai beach. En beach man inte kunde bada pa for att det stod batar pa den. Sa vi tog tuk-tuk taxi till en annan strand som jag tyvarr glomt namnet pa. Men hotellet var super mysigt! och eftersom det ar log sasong i Thailand var vi hela ensamma, och vi blev bra vanner med dom som agde det! dunder bra. ;) dom skjusade oss dit vi ville och sa. Bad oss komma diot i vinter, men vi har inte bestammt. Nu bor vi pa ett annat hotell pa Karon beach (som jag skrev) det ar 200 meter till stranden, men inte lika fint som det forra var. Enligt mig. Jaja.. jag trivs! Som hogsta varme har vi haft 40 grader i solen, och 35 i skuggan, for tva dagar sedan. Jag badade hela dagen...

Jag saknar alla dar hemma. Framforallt min favorit pojke, och sa klart Hannah! Sedan alla andra ocksa, massor! :) saknar era hoga toner, och glada miner. ;) nu ska jag ga upp till hotell rummet och ata ananas tror jag. Massa blota kyssar pa er tjejer!! <3

Kommentera
Postat av: MALIN

svar: jag tar inget betalt och om jag ska göra en design, så blir dom väldigt enkelt gjorda.

jag har några headers på min dator som jag kan skicka? :)

2010-06-04 @ 12:45:55
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/
Postat av: Linda - det handlar om helheten, tävling pågår!

hm nej du jag har ont om designers! =S men jag meddelar dig om jag kommer på någon! kraaam! =)

2010-06-04 @ 16:42:40
URL: http://lindapyykkonen.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0