Jag älskar dig bästavän!

42 frågor om din bästavän, svara om du inte vill mista henne/honom

1.Vad heter hon? Martina Maria Franzon
2.Hur gammal är hon? 15 år om 13 dagar
3.När träffades ni sist? Igår
4.Vad har hon för hårfärg? BLOND
5.Brukar hon färga håret? Aldrig
6.Vilka färger har hon haft? Blond, som sagt har hon aldrig färgat håret :)
7.Vad har hon för parfym? DKNY
8.Är hon galen? Skoja inte !!!!
9.Vad är erat första minne? När vi sa "hej jag vill gå i samma klass som dig" varje gång vi såg varandra i 3an!
10.Har ni många minnen ihop?  JAAA, galet många.
11.Vart bor hon? Huddinge och Stureby
12.Har ni varit utomland tillsammans? aah det har vi faktiskt :)
13.Hur ser hennes klädstil ut? Helt normal, nåågot mognar än mig (a)
14.Vad heter henens syskon? hennes halv bror heter Micke, sen Jonna,Jesper,Angelica,Richard är bara på låtsas.
15.När träffades ni första gången? Elevens val i 3an
16. Hur träffades ni?  I skolan.
17. Vad går hon i för sporter? ingaa :)
18. Vad brukar hon göra på helgerna? Vara med mig,sin pojkvän eller familjen.
19. Göra efter skolan? Vara med kompisar,mig eller pojkvännen.
20.Skulle du ge henne pengar om hon behövde? Ja det är klart, har redan gjort det. Jag delar mitt liv med henne.
21. Har ni pussats? Självklart.
22.Brukar ni säga att ni älskar varandra? Jaa, men allt för sällan.
23.Har hon fräknar? Japp, men bara efter massa solning.
24.Har ni kollat på film någon gång?  Jaa det är klart :)
25.Har ni bråkat någon gång?  Jaa, men vi klarar oss inte utan varandra speciellt länge.
26.Har ni sovit i samma säng? Så klart?!
27.Har ni skrattat tills ni gråtit? Hela dagarna
28. Har du sett henne gråta? Ja, av både dåliga och bra skäl tyvärr.
29.Vad gjorde du då? Kramade om henne och övertalade om att hon är världens bästa. Ärlighet varar längst.
30.Har du sett henne vara rikitgt arg? japp, det är inte kul.
31.Har hon sett dig gråta? Ah, och hon är alltid den som får mig att må bättre.
32.Vad ska ni göra i sommar? Vi har ju varit i örebro tillsammans. Ska om några veckor iväg igen då någon mysig sommarstad. Sen är de klart vi ska spendera massa mysiga kvällar och soliga dagar tillsammans.
33.Har hon svikit dig någon gång? Nej det kan jag inte säga. Vi hade ett litet uppehåll i våran bästavänskap men det pga att jag valde andra vänner än hennes.
34.Har ni pratat i telefon någon gång? JA, så klart? Nästan varje dag och vi inte träffas.
35.Vad skulle du göra om denna person dog? Gå in i depretion och besöka hennes grav varje dag men jag är säker på att hon skulle finnas vid min sida iallefall. Sen skulle jag njuta av livet eftersom jag vet att hon skulle vilja det.
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Troligen inte, men det är klart att jag vill det. Jag ska iallefall bjuda henne på mitt bröllop även om vi inte har kontakt, ochmig på hennes :)
37. Vad är det bästa med henne? Att hon är så himla glad och alltid har en lösning på allt. Sen förstår hon sig på mig väldigt mycket och bra.
38.Vad skulle du vilja att hon ändrade på? ojj, ingen aning. Kanske sova lite längre på morgonarna hihih:)
39.Älskar du henne? Hon är en av dom jag någonsinn älskat så mycket.
40.Vill du att hon ska kopiser detta om skriva om dig? Nee, hon har ändå ingen blogg :)
41.Älskar du henne? men JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!
42. Skulle du ge henne pengar om du vann en miljon? Japp, det är klart? Jag skulle ge henne 10 tusen i handen och säga "shoppa,martina...shoppa" :D


Kommentera
Postat av: kajsa

Vad härligt, sommaren e ju underbar!

Tack :D

2010-07-05 @ 16:00:46
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: kajsa

Det går sådär med ridningen, tråkigt men sant :/

2010-07-05 @ 16:06:17
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: fannyhedberg

bror på vad du vill ha:)

2010-07-05 @ 16:22:28
URL: http://fannyjosefin.webblogg.se/
Postat av: M A L I N : )

hihih okej :D

2010-07-05 @ 16:30:13
URL: http://outlives.blogg.se/
Postat av: Martina

You know me very well!

2010-07-05 @ 16:32:14
Postat av: PARRE

RÖSTA PÅ MEJ SNÄLLA!

NR 6

http://fannyjosefin.webblogg.se/2010/july/fortsattning.html#comment

SÄG TILL NÄR DU HAR RÖSTAT SÅ JA KAN TACKA! :D

2010-07-05 @ 16:35:03
URL: http://bbaraparreh.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-05 @ 17:35:25
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0