Måndag

Godmorgon då. Har inte sovit mycket inatt, bara 4 stackars timmar. Dessutom har jag vaknat varje gång min armbåge har nuddat något. Jag har vidrigt ont..!
Jag ska snart försöka hoppa in i en dusch, sen göra iordning mig. Mina planer för idag är inte rikitgt bestämmda än. Mammas bästakompis och amandas massa (samma person) fyller år idag, så kanske ska åka och fira henne. Men skulle ju vilja träffa en viss person som jag saknar gaaalet mycket. Jag har inte bestämmt mig, men han har inte ens vaknat än såå :)

vad ska alla ni göra idag?!


Kommentera
Postat av: SagaA

sv; Tack detsamma! Japp det har jag :)♥

2010-07-26 @ 11:56:16
URL: http://hejsagas.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0