Sönday

Goder morgon mina käraste :)
Min natt har varit super. Först kollade vi skräckfilm och myste i soffan. Somnade nån gång inatt faktiskt, himla bra de eller hur ? Vaknade för en stund sen av ett telefonsamtal.. Hatar o vakna av de, man låter så knasig då. Fast just i detta fall gjorde de inte ett piss hon har hört mig så innan. Men tänk liksom om de va kungen som ringde så där på morgonen när jag ligger och sover, sen är jag inte trevlig Noooot goood!!! :)

Nu ska vi äta frkost sen ska jag väl börja dra mig här ifrån om nån timma. Ska hem och avnjuta av dusch sen! Sen behöver jag städa på mitt rum lite och kanske försöka hitta någon och leka med om jag orkar annars blir det en lugn dag :)

Kommentera
Postat av: MALIN

jag hoppas att du har haft en fin dag i solen :)

2010-07-04 @ 16:46:01
URL: http://malinkirstinepalm.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0