du finns inte i mitt liv längre

Jag skrev nyss ett inlägg om dagen, men hela skiten försvann.

Har iallefall umgåtts med familjen idag eftersom inte nån är hemma typ, och dom som är hemma känner jag inte för att träffa. Men bästa Alex kom ju hem idag, och imorgon kommer nåra fler hem. I like it :) Sen har jag hunnit bärnna armbågen på en plåt som mamma precis hade tagit ut ur ungnen. Så nu har jag två vackra röda streck på armbågen och det gör himlans ont.





Ny profilbild på facebook


Kommentera
Postat av: -

william sa att du hade frågat om mej? kul att du bryr dej, men släpp mej.

2010-07-26 @ 00:30:55
Postat av: -

juste, jag saknar dig som fan. tro inte att de är lätt för mej. och jag blir glad för att du bryr dig, men jag blir mest deppig för allt. ha det bra.



antar att du vet vem jag är?

2010-07-26 @ 01:00:23

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0