A

Vi har liksom pratat i flera år. Har alltid typ gjort de du bett mej. Men i sommras när vi träffades blev allt så annorlunda. Du va liksom så perfekt, de finns en sida av dej so jag föll för och är fortfarande svag för. Under den tiden vi hade i somras va allt perfekt bara att vi bodde lite långt ifrån varandra, och de va de som från en början fick oss att tappa kontaken.

Sen från ingen stans så vände allt och du blev kär, kär i nån annan. Jag bröt ihop och mådde verkligen skit ett tag. Men kom över även dej, men du kom så ofta upp i min tanke. Saknade dej. Vi pratade inget på flera månader.

Jag försökte vinna tillbaka kontaken genom o skriva till dej, vara trevlig och försöka. Då var du singel, men jag hade försökt förtränga dej så mycke så liksom du kom inte tillbaka som samma. Sen dess har vi pratat lite då och då. Men från helt plötsligt kom du tillbaka, du var lika trevlig som i sommras. Den där jag hade kvar i hjärtat.Du sa att du saknade mej och jag sa att jag saknade dej.

 Men de som inte gjorde mej förvånad va att du efter någon dag hade tjej. Och förklarade att du inte skulle bli singel på länge nu och jag insåg verkligen att jag måste fan ge upp hoppet om dej. Hur mycket jag än vill ha dej, finns de minus med även dej.

När du ringde mej och ville träffas, kom du liksom tillbaka igen men jag försöker verkligen vara försiktig. Men de som gör att jag verkligen inte är säker på dej är att du fortfarande har tjej. Den so du sa var den rätta, ändå säger du att du vill hitta den rätta och att jag kanske är de. Du erbjuder dej o träffa mej, du säger att du gör allt för att jag ska komma in till stan på kvällen även fast du vet att jag är helt ofixad och typ sjuk.

De gör ont o veta att de känns som du behandlar henne som du en gång på nått sätt gjort med mej. Jag vet hur det är o må dåligt över dej. Att du hela tiden skickar sms o ringer är en gåta för mej. Du vet att jag skulle kunna falla för dej mer än för nån annan. Men är så rädd för o bli sårad igen.


Kommentera
Postat av: JOSSAN

ja då:D i helgen har det blivit mkt gäster och så. sj ?:D

2010-01-31 @ 16:12:15
URL: http://eliciajosephine.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0