tv tv tv tv tv tv......

Jag har precis kollat paradise hotel, jag vet lite sent men jag fick kolla på datan eftersom jag va helt inne i min film när de va. Kollade ju iaf på paradiset, filmen asso haha. Den va bra, även fast de inte hände speciellt mycket men den va likosm bara bra. Efter den började navy CSI så jävla bra, fattar inte hur dom kan göra nått så bra. Men iaf sen när de va slut kom både jag och mamma på att vi missat paradise hotel, noot good. Så vi kollade på de, men de va dubbelavsnitt och bara ena avsnittet är inläggt. VARFÖR? blir galen... Jag som knappt kan hålla mej mellan dygnen liksom. Men hallå vad håller Patrik på med? helt plötsligt är de han som säger att han ska välja Dalin, jag har ju inte sett sista avsnittet så säg inget hehe (aaa)

Okej, nu ska jag svara på lite kommentarer sen försöka sova faktiskt. Jag vill inte sova bort dagarna längre. Juste allihopa, på lördag kommer jag åka till Gullspång och hämta lilla bebisen. Men självklart tar jag med mej datan, men sist vi va där så hade mitt internet ingen mottagning där men aja vi får se, den följer med iaf. Ska försöka åka och kolla på ett koppel och lite grejer innan helgen. Men mamma sa precis att vi ska åka och köpa present till min kusin som fyller år på lördag, aa vi ska dit innan vi åker. Inte för att jag precis åkte från den djuraffären lycklig sist. Fyfan va jag grät....Kärleksmöten....
Nehe, nu ska ni inte behöva sitta här och läsa strunt. Även fast jag vet att ni gör de. Speciellt Martina, haha love you.




" Hej jag är sötast i stan"


Kommentera
Postat av: Sabina

Jodå :) har du? Puss!

2010-01-06 @ 02:06:10
URL: http://imeest.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; haha, inte så farligt med tre kg ;D.

2010-01-06 @ 11:14:49
URL: http://lindaviola.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0