grattis märta

Gud det blir verkligen inget för mej idag. Orkar verkligen inte ta mej in till stan o träffa alex och sen en annan kompis. Dom frå faktiskt vänta tills jag blir frisk.
Just nu är meiling hära, och fixar sina naglar. Juste måste faktiskt gratulera min älskade martina, faaaan va skönt. vad som hänt kanske ni redan fattat eller komer fatta hihi (a)

Komer snart ett inlägg till :)

Kommentera
Postat av: Martina

Beeeebis! tack. Men du vet att allt kommer blir lika bra för dig. Om du tvivlar på de, så har jag de säkra kortet. Jag vet att de kommer de. Jag finns för dig, och ger nästan allt för dig. De vetu. Ha en bra Söndag pluttis! <3

2010-01-31 @ 15:41:09

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0