jag älskar piff o puff :)

Okej, tänka berätta för er som inte förstått vem piff o puff är.
Det är så här, att jag har 2 kära vänner. Den ena lilla flickan har jag kännt i typ 5 år, vi har galna minnen från när vi va små tillsammans. Som när vi beslut för o leka med bratz och barbie för allra sista gången. När hon så gått som bodde hemma hos mej,och hennes snack om att man bara fick kalla henne jojjo på msn hahaha. Och aah den andra glana bruden har jag nu kännt 4 år lr nått, har galna minnen med även henne. Vi har tex lekt tjuv o polis nakna i martinas gamla hur, eller i sommras när vi va på mossen i skogås och hon o martina bodde hemma hos mej, hennes dåligahumörskväll och massa minnen som fastnat i hjärtat.Båda är några av mina abslout närmsta vänner.
De sjuka är att dom är bästskompisar nu, eller dom låter som ett typ gift gammalt par. Jag syftar ju så klart på PIFF=Felicia och PUFF=Johanna. :)

 

Kommentera
Postat av: ESSEM, Selena

sv' okej, men man får ju hoppas att dt gör dt då ju :)

jag har varit med vännerna, dd?

2010-02-01 @ 22:11:42
URL: http://essems.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0