Torsdag, helg IMORGON!

Godmorgon :)
Nått har hänt med min kropp, det typ drar i massa leder från o till. Asso mina fingrar kan börja åka åt olika håll de gör så gaalet ont. Men ska tydligen börja dricka mer, hur jag nu ska fixa de?  aja, martina vi går o köper vatten idag på lunchen. När jag kommer hem är de ingen som vet.

Men jag har som vissa inte vet, tagit ett upppehåll från ridningen. Jag har så himla mycket i skolan just nu, och 2 av mina dagar går bort pga stallet. Dessutom trivs jag inte längre där. Inte sen jag börjde jobba. Jag kommer nog istället hjälpa till med 3 hästar på ekerö lr va de var. Sen kommer jag nog försöka komma iväg till nyköping o Aina lite oftare. Självklart lägger jag inte av, de är inte de jag är ute efter. Men ett uppehålll behöver jag nog för o få tillbaka suget.

Men Men... springer till skolan nu.

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0