Studiedag...

Godmorgon, har studiedag idag skönt som fan. Behöver de. Natten har inte varit den roligaste men jag får helt enekelt gå vidare, shit världen är full av killar. han va ju ändå inte den rätta om de skulle bli så här. Har ju faktiskt min lilla pojke i sollentuna som snackade med min syster igår ;) nej nu ska vi inte stärka på player i pannan. Men är rikitgt trött på singellivet, även om jag älskar de.

Just nu sitter jag o dricker te för o få min hals o vakna. Men ska sätta på mej mjukisdress och åka till Martina. Jag behöver nog prata ut lite, även om jag kommer börja gråta. Eller så skiter jag i o snacka om de. Visste de gör ont i behöva lämna honom, men jag kommer bara må mer dåligt om vi går vidare. Man måste vara 2 för o dansa tango. Vilken film? :)


Kommentera
Postat av: B E A

HAHA! :D Nicemed blå naglar ;) Jag mår bara bra! Själv? Kram!

2010-02-12 @ 12:18:41
URL: http://almhagen.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0