Saknad som inte kan täppas igen

Hittade precis en skit bra facebookgrupp..!
" I miss you.The old you.The new onr sucks."

Det passar verkligen in på hur många som helst, alla ändras de är inget konstigt men att vissa helt ändras då menar jag verkligen till 100%. Jag saknar en tjej som verkligen va min syster, vi levde tillsammans, gjorde allt tillsammans, firade jul tillsammans, allt va perfekt. Men sen ändrades hon verkligen helt och den människan hon är nu är verkligen inte den flickan jag mötte första gången på våran gamla parkering med min mamma i handen. Inte heller den som va med på ett ridläger, eller hon som jag va ute o cyklade med klockan 5 på morgonen. Det är den tjejen jag saknar inte den som är nu. Dessutom kommer vi aldrig hitta tillbaka till varandra. Tyvärr. Sommaren -09 blev slutet.



Ett föralltid, brukar oftas ha ett slut.


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0