Så här blir det...

Godmorgon :)
Jag är jätte trött och fryser massor. Har verkligen inter sovit mycke inatt... funderat på hur jag ska ta smset, visst de va ingen stor grej men ändå.
 Dessutom har jag tänk på alla 100 barn som varje dag blir mobbade, alla som varje dag har en klump i magen när dom går till skolan, när dom går runt och är rädda hela dagarna. Jag är verkligen inte rädd och har ingen klup i magen men de är nog för att jag känner tjejen som håller på så himla väl. Och jag orkar inte bry mej, egentligen stärker de bara mej, jag själv börjar tänka på ett annat sätt. Men hur hon beter sej irriterar mej, rikitgt mycket.
Idag är de so prov för min del, och sista dagen i skolan för den här veckan. Vi har nämligen studiedag imorn, skit skönt. Vill ha planer... Har planer.... Saknar planer...
Nu ska jag springa till bussen, puss på er och ha en bra dag :)

Kommentera
Postat av: REBBAN

jo tack bara fint sj då kram

2010-02-11 @ 11:43:17
URL: http://rebbsann.blogg.se/
Postat av: Monkey

sthlm är najs =) gillar stan mer och mer hihi. var i sthlm bor du?

kramar

2010-02-11 @ 13:18:15
URL: http://www.monkeypig.se

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0