LÖRDAG

Godmorgon om man nu kan säga så :)
Jag har precis varit i tvättstugan med mamma och har en bästis som just nu står o steker pannkakor, gulligt va? Tur att man har henne. Dessutom har jag fått sova ut idag, oich vaknade före martina helt sjukt! Ni som brukar sova med henne vet! Hon vaknar alltid vid typ 8. Men igår höll jag henne vaken till halv 3, dukitgt visst?
Vad har jag för planer idag då?  Jo ska snart äta o hoppa in i en dusch, sen vet jag inte. Kanske åker o träffar nån kul filur ... haha.


Kommentera
Postat av: Julia ♥

guud vilken söt blogg du har :)

allt bra med dig idag?

kram!

2010-02-23 @ 17:50:05
URL: http://juliasusanna.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0