Jag vände från dej med sorg men de är nu glädjen kommer

Gud va jag är trött på falska människor. Jag har nog utan meningen börja välja bort flaksa personer i min närhet, även om dom tillhört mitt liv i 10 år lr 1 vecka. Om de sårar mej eller dom, känslor inblandade eller inte...Skit samma, bort ska dom iaf. Tänk er själv vilket jävla liv dom måste leva, och hur dåligt dom mår egentligen. Innerst inne är de ju liksom dom som mår dåligt, typ av sitt beroende eller nått i den stilen. Folk som inte ens står för de dom gör liksom. Hur lever man ? hur snurrar alla tankar? Gud va jag skulle vilja fråga en sån hära person massa frågor. Men dom flesta försöker jag ju hålla mej borta från!

Imorgon blir de en hemma dag för mej, eller ingen skola. Ska nog iväg till läkaren och försöka få ut nått recept på nått jag blir bättre av. Men sömn är tydligen bra, så godnatt mina vänner :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0