Jag känner inte igen den här känslan.

Hoola amigos:) Har varit en rätt bra dag faktiskt, en ganska jätte bra. Skolan gick väl bra, hann träffa lillebror en stund. Hans öga har typ gått sönder, jag driver inte. De är helt blodsprängt och ser skitläskigt ut.Saknar honom. Vi slutade halv 2 men satt i skolan till 3 för då slutade martinas A. Skulle ju osm planerat åka till sollentuna idag, en lilla vännen där va trött o typ sov när jag ringde så ville inte leka med honom. Ist åkte jag till centrum men steffi och hennes kompis. Väntade på Antevante en stund, tills han kom. Är typ in love whit våran humör. Vi gjorde typ inget satt på donken med lite folk, sen kom en viss snäll pojke o köpte cheesburgare till mej (a) Tack..! sen va jag med honom o anton till typ 6, sen åkte jag hem. Har pluggat lite o nu ska jag äntligen fixa naglarna.
Förlåt för ett skit tråkigt inlägg om bara min dag.

Kommentera
Postat av: REBBAN

fin blogg kramar

2010-02-03 @ 12:55:14
URL: http://rebbsann.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0