FLYR LANDET

Har fått prova nyframställda ansiktsprodukter precis. Får ser hur dom funkar, kul om jag vaknar med massa finnar imorn vad händer då? Jag tar nog fan livet av mej (a) Jag hoppas och kommer säkert vara med o prova sånna här säker fler ggr men då typ för att mamma ska ta in dom lr inte.
Nu pratar jag i telefon med den dära personen som ska flyr ur landet imorn, skönt för honom. Bangar inte nån stans på o hoppa ner i hans väska!! De här blir nog the last oen today om inte Anton sötnos bästis Helgesson känner för o skriva ikväll, haha man vet aldrig med honom :)

JAG HATAR GRANNAR som har sin säng vid väggen mot min säng, inte acceptabelt. Fan va jag ska störa tillbaka asso! Hämden är ljuv.



Min helg ska spenderas med dessa 2 busungar :)


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0